vaststelling
Ik stel vast dat ik niet echt bezig ben met het gedeelte evolutie. Ik kan niet direct een voorbeeld vinden van overblijfselen van vroeger in mijn eigen omgeving, en heb deze ook nog niet opgespoord.
Het gaat om volgend leerplandoel:
8.13 Kinderen zijn nieuwsgierig naar de historische ontwikkeling van planten, dieren, mensen, voorwerpen, systemen, actuele toestanden.
Leerwens
Ik wil mijn interesse in de historische ontwikkeling aanwakkeren, zodat ik dit kan doorgeven aan mijn eigen kinderen en op stage.
Actieplan
Ik ga op zoek naar historische feiten die in mijn omgeving gebeurd zijn, maak hier een klein verslag van, en ga op exploratietocht naar historische overblijfselen.
Ik stel vast dat ik niet echt bezig ben met het gedeelte evolutie. Ik kan niet direct een voorbeeld vinden van overblijfselen van vroeger in mijn eigen omgeving, en heb deze ook nog niet opgespoord.
Het gaat om volgend leerplandoel:
8.13 Kinderen zijn nieuwsgierig naar de historische ontwikkeling van planten, dieren, mensen, voorwerpen, systemen, actuele toestanden.
Leerwens
Ik wil mijn interesse in de historische ontwikkeling aanwakkeren, zodat ik dit kan doorgeven aan mijn eigen kinderen en op stage.
Actieplan
Ik ga op zoek naar historische feiten die in mijn omgeving gebeurd zijn, maak hier een klein verslag van, en ga op exploratietocht naar historische overblijfselen.
Leerwens: welke roos zet je in?
BeantwoordenVerwijderenConcreter weergeven.
Actie:hierdoor ook te algemeen en niet zo zinvol weergegeven.
Hoe ga je op zoek? Wanneer? waar? Met gids?
Waar ligt jouw interesse? Wat boeit jou echt?